Produkta informācija
EXAR Oglekļa Šķiedras Riteņpāru Ultra Sērijas
Neatņemama Dizains
Vieglāks Un Ātrāks
EXAR Ultra oglekļa šķiedras riteņpāru attiecas HI-MOD T800 oglekļa šķiedra, pēc neatņemama un sistemātiski dizains.Primal materiāliem, kas ļauj liels samazināt svaru, vienlaikus saglabājot izcilu stingrumu.Tas palīdz iegūt vienmērīgu starts un vieglāk paātrinājumu.
Apakšējā Priekšējā Un Augstākās Aizmugurējiem Riteņiem
Apvienot Augstas Inerces Un Stabilitāti
Riteņpāra apvieno zemāku priekšējo riteni un lielāku aizmugurējo riteni.Savukārt aizmugurējā riteņa uzturēt augstas inerces, priekšējā riteņa joprojām ir lielisku kontrolējamību.Tas piedāvā jums braukt efektīvi un stabili.
DB405 Ultra
Priekšējo Riteņu 40mm
Aizmugurējo Riteņu 45mm
DB508 Ultra
Priekšējo Riteņu 40mm
Aizmugurējo Riteņu 45mm
30mm Platums Tauku Loka
Aerodinamiskais Un Ērti
Tauku loka ar 30 mm ārējais platums un 23mm iekšējais platums ir paredzēta, lai disku bremzes struktūru.Tas nodrošina optimālu aerodinamisko sniegumu komplekss vēju, uzlabot stabilitāti iedarbība, kā arī.
Pēc instalēšanas 28-32.c riepu, saskares virsmu starp riepu un disku ir dzīvoklis.Kā rezultātā, Tas rada glaimot aerodinamisko virsmas un uzlabo velotūrisma komfortu.
Pilna Oglekļa Šķiedras Spieķi ar Zinātnisko Cilpu
Ieguldījumu Ultra-Stīvums
EXAR Ultra oglekļa šķiedras riteņpāru funkcijas HI-MOD T800 oglekļa šķiedras spieķi.Katrs runāja sver tikai 2.8 g, 30% vieglāks, nekā augstākā līmeņa tērauda spieķi.Oglekļa šķiedras spieķi ir lielāka stiepes izturība, un var izturēt 30% vairāk stiepes spēks.Zemāka spēka zaudēšanas pārvades dod lielāku braukšanas efektivitāti.
Riteņpāra attiecas 2:1 līdzsvarotu lacing pattern, kas sadala spriedzi perfekti.Tā runāja spriedzi aizmugures piedziņa pusē ir 130kgf±10%, un nav diska pusē ir 110kgf±10%.
Keramikas Gultnis
Gluds Un Izturīgs
Izstrādāt Hub Dizains
Dati Atklāj, Komplektāciju
Dzīvoklis Saderināšanās Sprūds
Pieņem 36-zobu dzīvoklis sprūdrats, kas ir ciešāka sadarbība ar lielāku virsmu.Tas var padarīt sprūds vairāk izturīgas, ar ātru un precīzu iesaistīšanās, kā arī stabilitāti.
Uzlabot Atloka Diametrs
Uzmalas diametrs ir aprēķināts, zinātniski runājot par stīvums no oglekļa šķiedras spieķi.Mēs samazināt stresa koncentrācijas punktu, kur runāja kontakti ar centrmezglu, tādējādi uzlabojot braukšanas stīvums un paplašinot izturību.
Zinātnes WR Lielums
Attiecīgo WR lielumu no aizmugurējās rumbas ir 18,2 mm.Tas nodrošina runāja spriedzi diska pusē un ne-diska pusē, ir līdzīgas, sasniedzot lielisku sānu stīvums.
EXAR Ultra riteņpāru ir pagājuši UCI ietekmes pārbaudes.Pēc tam, kad, piemērojot enerģijas 40 J uz kailām oglekļa loka, novirze atbilst UCI standarta.
Riteņpāra ir saderīga ar regulāru bezkameru riepas un riteņi loka lentes ir iepriekš instalēta.Riteņpāra nāk ar loka sveces, un ļauj, lai samazinātu kopējās masas, ja uzstādot clincher riepas.
Dinamisko līdzsvaru, ir paredzēts vienīgi TPU iekšējā caurule.Jūs varēsiet baudīt stabilas, velosipēdu lielā ātrumā.
Anon
Tā ir ļoti skaista pabeigt, bet tur ir mazliet Zara iekšā loka, bet es gribu, lai tas būtu par ceļu velosipēds agri un braukt.
Anon
1348gr, ļoti ātri un stingrs, ieteicams
Anon
Produkta apraksts saka "tubeless loka lentes ir iepriekš instalēta", tomēr tas tā nav, man ir, lai instalētu lenti gan priekšējiem, gan aizmugurējiem riteņiem sevi, citādi, riteņpāra, ir pienācīgas kvalitātes, vieglo svaru, un izskatās jauki, laiks rādīs kā uzticamība iet, jo es tikai braukt uz tiem 2 reizes līdz šim.